onsdag, november 03, 2010

Dunder 3/11

Hejhej! Sorry för bad uppdate men det kommer det (snart) bli ändrig på, berättar värför senare ;D

Iallafall idag var jag hoss dunder en sväng, tänkte först mocka men det var redan mockat så jag tog in Dunder direkt istället. Halde lite svårt att hitta rycktsakerna eftersom de var flyttade men kom snart fram till var jag skulle leta. Det blev dock inte mycket ridning, jag skritta fram och när jag började trava fick jag lite ont i ryggen, jag bestämde mig för att ändå fortsätta lite, men när jag galoperat var det ganska outhärdligt så jag skrittade av dunder och hoppade av. Eftersom bussen som gick närmast med vad klockan var redan hade gått tog jag mig ändå tid att sopa stallgången och fösöka mocka i paddocken - fast det sistnämda gick lite sådär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar