onsdag, november 03, 2010

Höstlov!

Nu har jag höstlov och veckan har inletts...

Måndag-Tisdag: Konfaläger som förutom maten och en jobbig film var super! >w3<), hihi ^^. Dansade Squeredance (stavning?) och spelade ballong wolleyboll. Sen i mitt rum med två andra hyperakrtiva skojjiga typer och en inte allt för skojjig som jag känner pratades det om manga, anime, KodachiCon som jag och Thea (en av de skojjiga) verkligen vill gå på! samt lite annat skojjigt. Men har en viktig sak att säga: Bubbelvatten är farligt! runt 23-24 tiden blev jag över hyper och sprang runt i rummet och sjäng två mycket vackra sånger (xD), London Bridge - fast en verision från Black butler - och Everybody loves me! >:3

Onsdag: Hade planerat att gå till ett mangatecknar grejs på bibblan men försov mig och missade det (T^T), så jag satt hemma istället, sedan åkte jag till Dunder, åkte hem igen och började kolla på Black butler igen :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar